Sunday, October 10, 2010

11.Lume magica

Azi e duminica ,zi data de la Sfantu' asa ca in traditia de a ma calma un pic dupa ce am mancat de pranz m-am decis sa mai dau un pic cu deshtu' in literele astea de pe tastatura si sa continui povestioara mea din vara aceasta. Inceputul este aici...dupa cate vezi asta e cap 11.
Ok sunt la ziua 6 pe data de 14 august 2010 ,in Malaesia ,K.L capitala si tocmai ne indreptam spre Batu Caves undeva la iesirea din orasul capitala,un templu indian care este situat in o pestera.
Sunt din nou "purtat" pe niste sosele de centura cu 3 benzi pe sens si de acum asa ceva pare normal nici nu mai am chef sa ma enervez cu intrebarea cum de astia pot ,pur si simplu iau lucrurile ca atare si plus de asta acum cand scriu ascult pe omu' meu John Legend asa ca pur si simplu nu am cum sa ma enervez:))
Ajug la niste porti foarte decorate in stilul indian cu toate zeitatile lor iar ceea ce e mai frumos abia incepe.In spatele portilor vad ,parca lovindu-ma , o statuie imensa ,a unei zeitati indene care vegheaza langa niste trepte care duc in interiorul multelul. Parea ca am sa am de transpirat pana ce o sa ma catzar pana in interiorul muntelul asa ca imi fac curaj de cand le vad.
Langa scari in stanga ,un alt templu unde tocmai am asistat la o ceremonie ,e superb sa vezi si alte traditii aparte cele la care esti obisnuit si unde stii ca o chestie o continuie pe cealalta ,aici esti simplu spectator si esti uimit intotdeauna pentru ca nu stii la ce sa te astepti.

Un mic lac si niste mici punti in adevaratul stil asiatic care au menirea sa te calmeze si sa iti dea de inteles ca te afli deadevaratelea intr-un loc sfant sau un loc de pace interioara. Oamenii foarte frumos imbracati ,culorile si vesmanturile indiene sunt foarte frumoase ,evident nu ma refer la frumosul care apartine unui costum Gucci sau LV ci la frumusetea comparata cu un costum de-al nostru popular de exemplu.
Incep sa urc scarile si pe la jumatate cred,dupa ce vad un semn insciptionat pe o scara ce indica 250 ,ma intorc si fac o pauza pentru o secunda. Nu imi treuia neaparat o pauza din cauza ca eram obosit dupa ce am urcat atatea scari ci doar pentru motivul de a aprcia frumusetea locului vazut de pe scarile pe care le vezi atunci cand esti in departare.
Intru in pestera si descopar ca este mult mai mare decat m-as fi asteptat,este practic un loc in care pot incape mii de oamenii lejer ,este greu sa descriu cum e inauntru asa ca postez cateva poze si poate ,daca nu o mie de cuvinte, macar cateva le puteti desprinde voi.





Am avut noroc pe semne ca nu era vreo sarbatoare sau ceva de genul pentru ca pare ca pestera este des folosita pentru sarbatorile pe care le sarbatoresc indienii de obicei.
Templul din innauntrul pesterii este unul foarte mic in comparatie cu ceea ce ai fost obisnuit inainte sa ajungi acolo ,scarile numeroase ,statuia gigant ,dimensiunile pesterii sau detaliile de pe fiecare statuie sau coltisor dedicat uneia din zeitatile indiene.
Iesim din pestera ,coboram treptele si ne indreptam spre centrul K.L sa hoinarim pe stradutele cu mii de shoppuri sau mini restaurante cu tot soiul de bunatati de a degusta.


Decidem sa mergem la un centru de masaj ,unde Peter si sotia lui obisnuiesc sa mearga atunci cand se intorc acasa in K.L . Un centru super super luxos insa petru noi cei din europa preturile sunt foarte atractive ,platesti in jur de vreo 25 de euro pe o ora jumatate de masaj intens la cele mai inalte standarde. Practic de cand intri esti servit cu fructe si sucuri pana cand pleci ,prietenul meu Peter fiind de-al locului incepuse sa glumeasca cu angajatele si cand am fost intrebati daca ne mai lipseste ceva am zis "SAMPANIE" ,era un pic cullmea culmilor sa ne intrebe daca ne mai liipseste ceva atata timp cat ne tratasera in cel mai perfect mod.

Cand am iesit de acolo ma-am simtit mai bine ca niciodata. Dupa aceast mic viciu ne-am indreptat spre un club unde am fost invitati de o prietena de-a amicului meu.
Poza cu cele 2 turnuri in spatele unui bloc e facuta din parcarea clubului unde am fost ,Petronas Towers sunt spectaculoase noaptea...
Nu are rost sa zic cum sunt cluburile prin capitala Malesei pentru ca nu as avea cu ce sa compar ,zic doar atat ,au valet in fiecare baie care itzii inmaneaza hartia de sters pe manini pentru a nu te duce tu 1 metru jumate mai incolo sa o iei tu ...au covoare pe jos...IN BAI!!!
Dupa vreo 2 ore de disco ne indreptam sa macam ceva prin centrul L.K si cam atat pentru a 6 a zi...

No comments:

Post a Comment