Sunday, October 31, 2010

12. Zi normala

A saptea zi ne-am trezit tarziu din cauza ca hoinarisem toata noaptea prin KL, dupa ce am fost in club ,... se anunta a fi o zi normala.
Pe la 12 a trebuit sa ne ducem pana la sora lui Peter ca sa-i reinstalam un Windows iar dupa aceea am fost invitat sa iau masa cu ei la un restaurant tailandez. Pana sa ajungem acolo am vazut cam ce inseamna sa ai si anumite beneficii atunci cand in o tara civilizata iti poti cumpara o casa. Am condus un pic in afara orasului admirand din nou peisajul iar cand ajungem la rezidenta sorei lui Peter nu putina mi-a fost mirarea sa vad ca au paza pe stradutele care apartin centrului rezidential unde locuiesc ,totul era impecabil...
Plecam de la casa acesteia si ne indreptam spre un restaurant tailandez pe care acestia i-l fregventau. Era pentru prima data cand incercam acesta bucatarie si ca si cu celelalte am ramas absolut impresionat. Este acel mod de a servi mancarea pe o masa care are mijloocul ce se roteste iar fiecare se serveste cum si cat doreste.
Cand am plecat de acolo ,am avut parte de o ploaie impresionant de puternica doar pentru a-mi aminti faptul ca sunt inca la Ecuator .Spre norocul nostru am avut un Bus care pleca la ora 6 PM din KL cu destinatia spre Singapore asa ca am profitat din plin ca sa ne intoarcem cat mai repede dat fiind faptul ca in KL vazusem cam tot ce se putea vedea.
De data aceasta cand ne-am intors am simtit deadevaratelea clasa unui bus de 5 stele care avea parca fotoliul meu de casa cu ecranul meu de laptop si pentru un trip de 4 ore doar pranz si bauturi cate vroiai.


Ajunsi pe la 11 inapoi in Singapore am fost primiti acasa la Peter cu o cina superba,orez in foaie de lotus cu fructe marine...si o alta sumedenie de chestii...asa decurge o zi normala...

1 comment: