Sunday, February 13, 2011

13. Nisip...un pic

Ziua 8 ,16 / 08 / 2010 ,prima zi dupa intoarcerea din Malaesia in Singapore. O zi frumoasa asa ca decid impreuna cu Peter sa mergem sa vad cum e pe Resortul Insular Sentosa ,practic o insula artificiala foarte mare transformata intr-un adevarat orasel cu mijloace de transport in comun gen clele care sunt la noi la mare ,sau cum erau daca azi n-or mai fi...n-am mai dat pe acasa:)) .
Inainte sa parasim blocul lui Peter am avut parte de o lectie de acupunctura la mama ei acasa ,facuta de doctorita care era asociata blocului unde locuieste acesta. Am ramas foarte surprins sa aflu ca fecare bloc are propriul dispensar si inca o chestie pe care nu am mai mentionata insa cred ca merita a fi mentionata acum ,in Singapore blocurile in fiecare apartament au o camera care serveste ca adapost nuclear cu pereti si usa metalica si tot tacamul ,cu conexie la radio iar tu esti obligat sa ai provizii asigurate in aceasta incapere...
Ideea cu acupunctura aflu ca defapt e o mare vrajeala cum ca nu ar durea ,ci dimpotriva ,acele acelea nu sunt infipte si lasate acolo ci dupa ce le insereaza in puunctul cu pricina doctorita defapt i-l plimba inainte si-napoi cu miscari scurte pentru a elibera presiunea creata in aceste puncte ,ceea ce doare destul de tare imi explica Peter,deci uite cum m-am transformat si in Myth buster!!
Ajunsi in Sentosa eu personal nu am fost foarte impresionat de faptul cum arata tot din cauza ca stiam ca e totul artificial insa trebuie sa respecti modul cum au calculat tot si mai ales faptul ca au ajuns la o asemenea constructie ,repet insula e un mic orasel cu zeci de plaje in divese stiluri ,cu baruri in diverse stiluri ,cu hotele ,spital ,baruri sute iar ceea de ce am fost eu atras un acvariu impresionant la care am si aderat cu ideea de a-l vizita.
In acvariul Underwater world poti sa vezi specii din aproape toti pestii mari si mici ,crostacee ,meduze si toate animalele care intra in alte categorii pe care nu le-am mentionat mai sus.
Modul de a le prezenta este de asemenea unic ,au un fel de banda rulanta pe care tu te urci si intri practic intr-un tunel de sticla care traverseaza un acvariu gigant unde armonios,se balacest tot soiul de pesti ,satui ,pare-se pentru ca daca nu diversitatea nu ar fi asa de mare din cauza rechinilor care hoinaresc printre toate micile fapturi.Cam asta a fost pentru ziua 8 din cauza ca ne treziseram tarziu dupa intoarcerea din Malaesia iar tot timpul s-e scursese rapid.
















1 comment:

  1. F F tare acvariul ala! wow! si acupunctura, dispensar la fiecare bloc - e clar ca ne povesti lucruri din alta lume. Imi place ca inca mai ai de povestit amintiri ale unui singur concediu din august :)you're lucky!

    ReplyDelete