Saturday, November 29, 2008

Unul de-al nostru pe unul de-al vostru...

Acum ca a trecut criza marilor alegeri de peste ocean spre care toti am avut un ochi atintit,unii mai mult ,altii mai putin am decis sa ma destrabalez un pic aici pe smecheria asta de blog si sa vad ce iese la final. Fiind primul articol am sa descriu detaliat numele blog-ului ca sa nu avem parte de neintelegeri ,acesta dupa cum vezi poarta numele de RYF adica Right in Your Face...ok acum ca te-am lamurit la maxim vreau neaparat sa scriu doua lulele trei surcele despre intrarea Casei Albe in eclipsa totala. E simplu a castigat Mr. Obama ,al nu-stiu-catelea presedinte american,mai putin important,asta daca nu crezi in vreun mit legat de cate pahare tre sa bei in cinstea Celor Sfinti. Trebuie spus de la inceput ca sunt fan hip-hop si in general al tot ceea ce se leaga de urban music si lifestyle deci sunt in oarecare masura ,datorita miilor de piese ascultate de-a lungul timpului ,la curent cu ceea ce s-a petrecut in State privind drepturile AfroAmericanilor. Stim cu totii ce se petrcea prin anii 60 sau 70 cand au avut loc manifestari de strada terminate deseori cu varsare masiva de sange, sau de "A million man march" unde au fost rostite cuvintele domnului M.L.King "I have a dream..." insa acel "dream" avea sa se intample abia acum. Sunt o gramada de filme de recomandat pe tema aceasta insa eu am sa dau doar numele unuia "Talk to Me",care are si datoria de a scoate la iveala umorul tipic "black" pentru cine este familiarizat cu show-urile stand-up-comedy ai diversilor actori sau doar oameni de comedie. Ok dupa cate vezi nu am intrat in detalii prea mult, daca ai fi interesat cu adevarat sunt sigur ca ceea ce ai vrea sa stii despre viatza privata a celui care a castigat sau celui care a fost infrant la alegeri cu siguranta nu ai fi cautat pe RYF,asa ca in concluzie am sa ma folosesc de ce am auzit si ce am dedus cu umila mea viziune asupra lucrurilor si am sa iti spun asa...Cine ai fi vrut sa castige?Un tip care "era prea batran acum 10 ani pentru a fi presedinte" si care vrea sa "schimbe viitorul de care nu va avea parte"(C.Rock)?! Eu zic ca e mai bine asa ,caci daca Eminem a fost in stare si mai ales i-a fost permis de catre comunitatea de culoare sa fie unul dintre cei mai buni rapp-eri atunci satui de toata vrajeala facuta de Bush sunt sigur ca si omenii albi un pic cam speriati acum la inceput vor trai cu ideea ca au in prezent un presedinte de culoare,aparent bine pregatit...dupa cum am zis la inceput Unul de-al vostru pe unul de-al nostru....peace !

1 comment:

  1. welcome!!! Eu cred in RYF...., sper ca si tu vei crede o perioada cat mai indelungata... :)
    BUBU

    ReplyDelete