Saturday, November 29, 2008

Kanye o da pe "manele"

808s and Heartbreaks !!!!Dumnezeule pazeste ca nu stiu de unde sa incep!Doar daca nu ai ascultat primele 3 albume si celelalte melodii de pe vremea "the bounce" al lui Jay Z mi-ai putea spunde ca asta e tipic Mr.West. Am inteles ca tre sa fie si o alta fata a hip hop-ului de care se leaga Good Music si artistii de acolo dar cred ca si Common si Lupe isi dau coate aratand spre West-"Uite-te si la asta".Pot intelege ca sufera omul ,sincer nici eu nu stiu ce as face daca mi-ar muri mama insa atunci cand era sa se faca una cu negrul asfaltului a scos "Trough the whire" care a facut inconjurul lumii. Am ascultat atent albumul fiindca am ramas socat cand am vazut ca la Mtv Music Awards la sfarsit a iesit o umbra gigantica si pe cat era de mare a inceput sa smiorcaie in microfon.Oricat as iubi progresul si in muzica ,nu consider ca asta e un album "si pentru baietzi" asa cum afirma West ci din potriva. Singura piesa pe placul meu unde pot distinge vocea lui mai putin modificata este "Street Lights". Weezy F Baby si Young Jeezy sunt prezenti insa parca sunt din alta era pe albmu asta...oricum ce-i drept e drept,o sa faca vanzare de o sa aibe deadreptul "LOVE LOCKDOWN" caci pana si T-Pain cred ca se intreaba cum de a putut fi intrecut ca mixaj de voce si sexualitate...asta e ,mai astept un pic ,caci nu cred in marea schimbare a fi definitiva si vad ce se mai scoate...deocamdata sunt super incantat de albume precum L.A.X-The Game,The Carte3 - Lil Wayne, si albume inspirate din filmul American Gangster de la Jay Z si Jim Jones,mai sunt si alte albume incredibile insa le-am mentionat pe acestea momentan...word!

No comments:

Post a Comment