Saturday, May 30, 2009

poi cum e?

Am vazut reactzia lui Crin cand a fost rugat sa vorbeasca in engleza ,un ras impecabil si la obiect, reactia lui Ciutacu pe blog rugandu-l sa nu mai participe la "executari" de genu ,reactzia celor de la Sinteza Zilei si reactia lui Badea toate pe acest subiect:) . nu am nici 0.01 la suta din banii lui Crin , nici 0.01 la suta din mintea lui Ciutacu ,nici 0.01 din "tupeu' " lui Badea (hmm....sau poate ca am...ca poate dupa cum a afirmat si el ca atunci cand dai de greutatzi te haladesti) ,nici 0.01 la suta din elegantza de a aborda un subiect asa cum fac Gadea si dupa parerea mea unul dintre cei mai CEI oameni cu caracter de pe "box" adica V. Stan ,insa sunt sigur ca am 100 la suta arogantza sa zic ca macar eu am putut sa iau un examen de engleza cu maxim de voturi in universitate privind sistemul englez ,democratie si Uniunea Europeana. Abia astept sa o vad pe molesita de EBA in parlamentu european si sa ne faca de cacat asa cum cred ca e de acord cu mine si cel mai beat om din romania . Nici un cetatzean turmentat ,daca ar fi bagat in o temnitza comunista si convins cu "picatura" sa recunoasca in frumusetzea mintzii de bruneta bronzata ce e ca e:)) buna pentru Parlamentul European ,cand ar iesi de pe mana justitziarilor sunt sigur ca ar intreba din nou uitandu-se la "oferte"

"Baaaaaaaaaaaa eu cu cine votez"!?

1 comment:

  1. Baaaaaaa, cu tineeeeee ! Fii desteapta ca tara moare de prosti!

    ReplyDelete